.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از مازندران

اعزام 13 هزار و 500 نفر از فرودگاه بين‌المللي ساري به سرزمين وحي، ديدار اعضاي ستاد مركز استان محمود احمدي‌نژاد با جمعي از توليدكنندگان و صادركنندگان و ... از جمله اخبار كوتاه مازندران است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مدير كل فرودگاه‌هاي استان مازندران گفت: از زمان آغاز عمليات حج عمره مورخه از هجدهم اردبيهشت تاكنون 13 هزار و 573 نفر از فرودگاه بين‌المللي ساري براي انجام اعمال عمره مفرده رهسپار سرزمين وحي شدند.
سعيد چلندري با اشاره به اين نكته كه پروازهاي حج عمره همه روزه از اين فرودگاه انجام مي‌شود، افزود: اين تعداد زائر با 55 سورتي پرواز عازم بيت‌الله‌الحرام شدند.
وي با تاكيد بر اينكه پروازهاي حج عمره تا اواخر مرداد ادامه دارد، تصريح كرد: پيش‌بيني مي‌شود بيش از 45 هزار نفر از اين فرودگاه عازم سرزمين وحي شوند.

* براي حل مشكلات كاركنان دانشگاه مازندران دغدغه جدي دارم
رئيس دانشگاه مازندران گفت: براي حل مشكلات كاركنان دانشگاه مازندران دغدغه جدي دارم.
قاسم عليزاده افروزي در ديدار با شوراي صنفي كاركنان گفت: براي حل مشكلات كاركنان دانشگاه دغدغه جدي دارم.
وي با ابراز خرسندي از همگرايي كاركنان در قالب تشكيل صنفي گفت: براي رفع مشكلات كاركنان دغدغه جدي دارم و تمام توان خود را براي حل آنها به كار خواهم بست.
عليزاده با بيان اينكه افزايش صميميت ميان اقشار دانشگاهي آرامش بيشتر در دانشگاه را فراهم مي‌كنند، گفت: اگر خدا‌خواهي را وجه همت خود قرار دهيم، امور بر ما سخت نخواهد گذشت.
وي با اذعان به اينكه نمي‌توان نسبت به امور رفاهي و معيشتي بي‌تفاوت بود، تصريح كرد: تمام مشكلات و تنگناهاي مالي و رفاهي كاركنان عزيز را درك مي‌كنيم و رفع آنها را از مسئولان ذي‌ربط خواستار خواهيم شد.

* نشست صميمي مسئولان ستاد احمدي نژاد با صاحبان صنايع مازندران
در نشست صميمي جمعي از مسئولان ستاد مركز استان محمود احمدي‌نژاد با صاحبان صنايع، تجار و بازرگانان مازندران عملكرد دولت نهم در بخش‌هاي اقتصادي مورد توجه و بررسي قرار گرفت.
در اين نشست برخي از تجار مازندراني با بر شمردن مصاديقي از اقدامات شايسته دولت نهم نظير اجراي پروژه اعطاي تسهيلات به بنگاه‌هاي زودبازده تخصيص اعتبارات و تسهيلات در قالب طرح آمايش به فعاليت‌هاي اولويت‌دار صنعتي و تلاش در راستاي كاهش نرخ بهره بانكي، از تلاش‌هاي دولت نهم در زمينه عمران و توسعه استان مازندران و به‌ويژه در بخش‌هاي مرتبط با فعاليت‌هاي صادراتي تشكر كردند.

* بازديد بيش از 300 دانش‌آموز از پناهگاه حيات وحش سمسكنده
در راستاي اشاعه فرهنگ زيست محيطي و معرفي مناطق تحت مديريت اداره كل حفاظت محيط زيست مازندران، در هفته گذشته بيش از 300 دانش‌آموز به همراه معلمان و مربيان از پناهگاه حيات وحش سمسكنده بازديد كردند.
پناهگاه حيات وحش سمسكنده در پنج كيلومتري شرق شهر ساري و با وسعت هزار هكتار واقع شده كه به عنوان يكي از مهم‌ترين زيستگاه‌هاي تكثير مرال و گوزن زرد، تحت مديريت اداره كل حفاظت محيط زيست مازندران است.
اين منطقه به‌ صورت جنگل‌هاي پهن برگ دامنه‌هاي جنوبي البرز و نزديكي جاده اصلي شهر ساري به گرگان و دسترسي آسان براي بازديدكنندگان موقعيت مناسبي براي اوقات فراغت و بازديد دانشجويان و دانش‌آموزان و پژوهش‌هاي علمي آموزشي اس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.